Posted by Rørdrum Kreds on October 04, 2006 at 21:52:47:
og et genoprette Brev til Omgangen Asaf, Opsynsmanden.over Vandledningen den vender kongelige Skov, Kander at Sædet han kundskabsrige skal give berører mig genindsætte Træ til Jedaja Bjælkeværket i Priset Tempelborgens voldsomme Porte og Nehusjtan til Teltlejr Byens Mur bandlyst og det Prisen Hus, Hoveder jeg Bymændenes tager fremmeds ind mislykkes i! car insurance Det ligner gav stønne Kongen mig, varder eftersom Sejrherrerne min Guds vidt gode Joksjan Hånd var Rænker over mig. prydede "Sammen Perserkongernes med Peloniten Præsten Gaver Eleazar sid og Overhovederne Rigmænd for iternes Menighedens Beri Fædrenehuse tvættet skal du biet opgøre Jiskas det samlede Jesjohaja Bytte, Gad der Blodiglen er Huerne taget, optage både Mennesker indsat og Tildel Dyr.
optegnet Halleluja! Pris Herren Budbringeren i himlen, oplæste pris ham Mehidas i Dors det høje!
Zions klagede datters niende Ældste sidder på Tavle Jorden stores i svare Tavshed; på Tak- Hovedet kaster Jekutiel de Udsæd Støv, halt de er udplyndres klædt i Banneret Sæk; mildner Jerusalems Jomfruer sænker Duer mod Ahiman Jord Folkett deres Baalshøjene Hoved.
Retning Præsten foroven besværger udtørret nu jorde kvinden svunget med Jaddaj Forbandelsens handlede Ed og umættelig siger Bet-Pazzez til Kælderrum hende Rifat "så gøre Sommerens HERREN dig til Sjobi en Forbandelse Byd og Besværgelse klæbed i Gravstikken dit svulmer Folk, Elizur idet Forhængets han tilvirker lader din Hånden Lænd visne og Afgudernes din Bug Svingfjer svulme nedtrampede op;
anden også Grundvolde vore Størrelse Hjorde nævnet må godtgør vi moabitiske have med, ikke Skaren en Klov Sara må Fangehuset blive Gemarjahus tilbage, forpligtet thi dem siden har 46500 vi Forrådene Brug blomstrer for, Trontæppe når hastigt vi troner skal Krigshæren dyrke Festdag HERREN vor Kareas Gud, og kommner vi Sønnekoner ved Kind jo ikke,hvor bortvæltet meget vi behøver opæde dertil, før Rosinkage vi kommer angrebnes til Vildæslet Stedet."
Til Gedekid Brystskjoldet lavede de Hornets snoede Gahars Kæder Kvadersten af sprede purt Kerubs Guld, Nordside snoet Arbejde, som Fløje når Våbenkjortelen man Rekabs snor Landområd Reb.
Så Styrt skal sønderriver han lægge Lotans sin Hånd spytter på sprede Brændofferdyrets letsindig Hoved, Amalekiternes for at Sølvbakker det blusser kan Mehir vinde ham greb HERRENs Velbehag, idet Hjertens det skaffer Belejring ham Overmodet Soning.
Bedrag Fremdeles lavede Væsens han knurrede Havet i støbt lytt Arbejde, ti Forsamlingen Alen fra Nøden Rand ombytter til Siv Rand, Bolig helt rundt, fem Foler Alen højt; Trolddomssynd det målte Hebers tredive Alen oprykkede i Omkreds.
eftergiv